Leveringsbeleid
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verwerkt en verzonden?
Nadat wij uw betaling hebben ontvangen en bevestigd, wordt uw bestelling binnen 1-2 werkdagen verwerkt en aan de koerier overgedragen.
Bij bestellingen die onder rembours worden verzonden, wordt de bestelling binnen 1-2 werkdagen verwerkt nadat wij contact met u hebben opgenomen en u de bestelling en het verzendadres heeft bevestigd.
- Bestellingen die op zaterdag, zondag of tijdens nationale feestdagen worden geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag verwerkt;
- Als er problemen of vertragingen zijn met uw bestelling, ontvangt u van ons een e-mailmelding met meer informatie.
De levertijd voor bestellingen is:
- Voor Europese landen - 5-7 werkdagen;
- Voor de Verenigde Staten en Noord-Amerika - 8-12 werkdagen;
- Voor alle andere landen - 8-18 werkdagen.
Hoeveel kost de verzending?
De verzendkosten zijn afhankelijk van de waarde van uw bestelling:
Voor bestellingen tot 49.99 €:
De verzendkosten bedragen 5.00 €.
Voor bestellingen boven de 50.00 €:
Verzending is gratis.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra uw bestelling is ingepakt en verzonden, ontvangt u een e-mailbericht met informatie over de koerier, het trackingnummer en een trackinglink.
Ik heb een probleem met mijn bestelling
Mijn pakket is verloren gegaan tijdens het transport
Neem onmiddellijk contact met ons op door HIER een bericht te sturen als de trackinginformatie aangeeft dat uw pakket verloren is gegaan.
Mijn pakket is teruggestuurd naar de afzender
Niet opgehaalde pakketten of pakketten die naar een onjuist/onvolledig adres zijn verzonden, worden naar ons teruggestuurd.
Zorg ervoor dat u volledige en juiste bezorginformatie verstrekt wanneer u uw bestelling bevestigt.
Ik heb het verkeerde product ontvangen / Er ontbreken producten in mijn bestelling
Neem contact met ons op door ons HIER een bericht te sturen als u het verkeerde product ontvangt of als een deel van uw bestelling ontbreekt.
Wij sturen de ontbrekende producten binnen 1-2 werkdagen op onze kosten naar u toe.
Ik wil mijn bezorggegevens wijzigen of mijn bestelling annuleren
Neem onmiddellijk contact met ons op door HIER een bericht te sturen als u uw bezorggegevens wilt wijzigen of uw bestelling wilt annuleren.
Bestellingen die al verzonden zijn, kunnen niet geannuleerd worden.