Menu
Uw winkelwagen

Veelgestelde vragen

Bestellingen en betalingen

U kunt rechtstreeks in onze webwinkel een bestelling plaatsen.

 

Voor landspecifieke talen en valuta kunt u terecht bij een van onze 22 andere online winkels (zoals benepura.de voor Duitsland).

Nee. Als u geen profiel wilt registreren, selecteert u eenvoudigweg de optie 'Gast' tijdens het afrekenen.

U kunt uw bestelling betalen met:

  • Contant bij levering (alleen voor specifieke landen);
  • Paypal - met saldo of kaart;
  • Stripe - met saldo of kaart;
  • Revolut;
  • Google Pay;
  • Apple Pay.

Zorg ervoor dat u alle verplichte velden (gemarkeerd met *) correct hebt ingevuld: contactgegevens, verzendadres en factuuradres (indien afwijkend van het verzendadres).

 

Let goed op het e-mailadres: bij de meeste betaalmethoden kunt u de bestelling niet afronden als uw e-mailadres niet correct is ingevuld.

 

Als u alle gegevens correct hebt ingevuld en u de bestelling nog steeds niet kunt afronden, neem dan contact met ons op door HIER een bericht te sturen.

Ja. U kunt uw bestelling annuleren door HIER contact met ons op te nemen.

 

Neem direct contact met ons op nadat u een fout in uw bestelling opmerkt. Alle bestellingen worden binnen 1 werkdag verwerkt en overgedragen aan de koerier. Bestellingen die al zijn verzonden, kunnen niet worden geannuleerd.

Verzending en tracking

Voor bestellingen tot 49.99 €:

 

Verzendkosten bedragen 5.00 €.

 

Voor bestellingen boven de 50.00 €:

 

Verzending is gratis.

 

Tijdens seizoensgebonden promoties of speciale verkopen kan de drempelwaarde voor gratis verzending veranderen.

Uw bestelling wordt binnen 1-2 werkdagen verwerkt en aan de koerier geleverd.

 

De levertijd voor bestellingen is:

  • Voor Europese landen - 5-7 werkdagen;
  • Voor de Verenigde Staten en Noord-Amerika - 8-12 werkdagen;
  • Voor alle andere landen - 8-18 werkdagen.

Ja. U ontvangt een e-mail met een trackingnummer en een trackinglink zodra uw bestelling is overgedragen aan de koerier.

Controleer de SPAM-map van uw e-mailclient.

 

Als u geen e-mail met een trackingnummer voor uw bestelling kunt vinden, neem dan HIER contact met ons op.

Er kan een koeriersfout zijn opgetreden tijdens de levering. Neem rechtstreeks contact op met de koerier voor verduidelijking.

 

Als het koeriersbedrijf u niet kan helpen, neem dan HIER contact met ons op.

Mocht er een product uit uw bestelling ontbreken, neem dan HIER contact met ons op.

 

Ontbrekende producten worden binnen 1-2 werkdagen op onze kosten naar u verzonden.

Retourneren en vervangen

Als u een ander product heeft ontvangen dan u heeft besteld, neem dan HIER contact met ons op.

 

Wij sturen u binnen 1-2 werkdagen het juiste product op onze kosten. U hoeft niets te retourneren.

Bestelde producten kunnen binnen 60 dagen na de datum van ontvangst worden geretourneerd.

 

  1. Elk geretourneerd product moet ongebruikt zijn, in verkoopbare staat en in de originele verpakking;
  2. De verzendkosten voor het retourneren van een product zijn voor rekening van de klant.

 

Retouradres:

 

Todor Aleksandrov str. 18

Petrich

2850

Bulgarije

 

Als u een product wilt retourneren, neem dan HIER contact met ons op.

U krijgt het orderbedrag teruggestort via dezelfde betaalmethode waarmee u de bestelling heeft betaald.

 

Voor bestellingen met rembours storten wij het aankoopbedrag terug via een bankoverschrijving.

U ontvangt uw geld terug binnen 1-2 werkdagen nadat wij de geretourneerde producten hebben ontvangen.

 

Afhankelijk van de gebruikte betaalmethode kan het 10 tot 14 dagen duren voordat de terugbetaling beschikbaar is.

Promoties en kortingscodes

Ja. Als u een kortingscode hebt, voer deze dan in het veld "Couponcode" in en klik op de knop "Verzenden" voordat u uw bestelling bevestigt.

 

Als uw code geldig is, ontvangt u een bevestiging en wordt uw korting automatisch toegepast.

Alle promotiecodes kunnen slechts ÉÉN KEER worden gebruikt.

Nee. Er kan slechts één geldige kortingscode per bestelling worden gebruikt.

Promotiecodes in onze online winkel:

  • Zijn alleen geldig voor producten die nog niet in de uitverkoop zijn / deel uitmaken van een bestaande promotie;
  • Kan niet worden gecombineerd met andere kortingen (kwantumkortingen, andere promotiecodes) - alleen de grootste korting voor de bestelling is van toepassing.

 

Als er producten in uw winkelwagen zitten die al in de aanbieding zijn, past ons systeem de promotiecode automatisch toe op de resterende geldige producten.

Controleer of de code correct is ingevoerd.

 

Als de code correct is ingevoerd, maar u nog steeds een foutmelding krijgt:

  • De code is mogelijk verlopen;
  • De code is mogelijk niet geldig voor de geselecteerde producten;
  • Alle producten in uw winkelwagen zijn al in de uitverkoop / maken deel uit van een promotie;
  • U hebt deze promotiecode al gebruikt voor een eerdere bestelling.

 

Als u de promotiecode nog nooit eerder hebt gebruikt en zeker weet dat deze geldig is, neem dan HIER contact met ons op.

.